אות הצטיינות למשטרה בשירות

צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל היא מהיחידות המצטיינות לשנת 2016 במתן שירות לאזרח מבין יחידות הממשלה. כך עולה מדו"ח ממשלתי לבחינת איכות השירות הנערך מדי שנה, ובו נמדדים למעלה מ -20 גופים ממשלתיים המספקים שירותים לקהל רחב בקנה מידה משמעותי. בין הגופים הנמדדים: משטרת ישראל, ביטוח לאומי, רשות המיסים, משרד התחבורה ועוד.

בדו"ח איכות השירות הממשלתי לציבור, שנערך על ידי רשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה, דורגה רמת השירות הניתן במשרדי הממשלה ויחידות הסמך בהתאם לארבע קטגוריות: שביעות רצון כללית מהיחידה, שביעות רצון מהשירות הפרונטלי, שביעות רצון מהשירות הטלפוני ושביעות רצון מאתר האינטרנט.

בכנס שהתקיים היום (שלישי) לסיכום תוצאות מדידת איכות השירות הממשלתי במלון יהודה בירושלים, נחשפו לתוצאות הדו"ח נציגי היחידות ממשלתיות, וביניהם נציגי המשטרה בראשות הסמפכ"ל ניצב זוהר דביר.

על פי ממצאי הדו"ח, משטרת ישראל דורגה במקום השני בקטגוריית השירות הטלפוני - מוקד מידע הארצי 110. במקום השלישי דורגה משטרת ישראל בקטגוריית השירות הפרונטלי המוענקים לאזרחים.

יוני נעימי,
0 תגובות