אין אישור לנחות בבוקרשט

ב-1 בלילה עלינו למטוס 
בוינה לכיוון אודסה 
הגענו לאודסה אבל לא נוחתים הטייס מכריז יש ערפל וחושך
מסתובבים 20 דקות באוויר והטייס מחליט טסים לבוקרשט
אחרי עוד 40 דקות טיסה מגיעים לבוקרשט 
מתחילים לנחות 
הטייס כבר משחרר גלגלים 
ואז... בום נותן רייס וחוזר למעלה 
אין אישור לנחות בבוקרשט
מסתובבים עוד 20 דקות באוויר 
האישור התקבל נוחתים בבוקרשט
המטוס רץ על המסלול בחריקת בלמים 
ואז הודעה מהטרמינל אין אישור להכניס את הנוסעים לתוך הטרמינל
נשארים במטוס עוד 4 שעות סגורים חנוקים עייפים ועצבניים
עד שהטייס ההו כה רגוע מכריז 
ליידיז אנד ג׳נטלמן חוזרים לוינה
אבל אבוי
משאית הדלק שתדלק את המטוס תקול ולא יכול לזוז בדיוק כשהוא חונה צמוד למטוס
עוד כמה שעות עוברות מומחים אירופיים שלווים ומרוצים מנסים לתקן את המשאית 
אבל המשאית לא מעונין לשתף פעולה
בצר להם יצאו כמה גברתנים מצוות השדה ביחד עם נגררת ומתחילים לסחוב את המטוס החוצה מהמשאית התקול
הצלחה ראשונה נרשמת בסיוט המתמשך
המטוס יכול להתחיל לרוץ על המסלול חזרה לוינה
אחרי 10 שעות סגורים במטוס 
וחבורת נוסעים שרוצים רק להגיע לאנשהוא ולשים את הראש
ממריאים לוינה
לפני שעתיים נחתנו סוף סוף בחזרה בוינה 
ומשחררים את העצמות מקופסת הפלדה שראתה כבר ימים יפים יותר הנקראת מטוס 
של חברת אוסטריה אירליינס(ימח שמם וזכרם)
רצים לדלפקי הצ׳ק אין עייפים ועצבניים 
אבל מנהלת המשמרת מבסוטה מעצמה ומציעה טיסות לאונולולו עם עצירות ביניים בצפון קוריאה 
כפיצוי על הסיוט שהעבירו אותנו
אחרי הפגנות שקטות (לא היו מכתזיות וסוסים)
קיבלנו כרטיס טיסה לקישינב שתמריא בעוד שעה קלה 
ומשם מונית 3 שעות לאומן
עד כאן בינתיים מגילתו של איש שלא ישן כמה שעות טובות 
והשתכשך בהנאה אין סופית במטוסים מקשישים

שמוליק אברהם,
0 תגובות