ליווי צמוד לסטארטאפים

צילום: משרד הכלכלה

התוכנית ליצירת שיתופי פעולה עם סטארטאפים של סמסונג פותחת מחזור שני בישראל. לאחר תהליך המיון, המחזור השני צפוי לכלול עד 10 חברות ויפתח ביולי 2016.

האקסלרטור מחפש חברות אשר מציגות סינרגיה לקווי המוצרים השונים של סמסונג ובעלות פוטנציאל רב לשיתוף פעולה ארוך טווח. ההרשמה לתוכנית כבר נפתחה ותיסגר ב-30 באפריל.

שישה חודשים, 50 אלף דולר וסטארטאפ אינו נדרש לוותר על אקוויטי בתמורה לתקציב

בסמסונג מחפשים סטארטאפים בשלבים מוקדמים, שנוגעים לתחומי העניין של החברה ופיתוחים שמשפרים, מייעלים או בעלי קשר מובהק למוצרים ולשירותים שהיא מספקת. באופן ספציפי יותר, בוחנת סמסונג סטארטאפים בתחומים הבאים: מחשוב לביש, מכוניות אוטונומיות, האינטרנט של הדברים, מציאות מדומה או רבודה, טכנולוגיות הנוגעות לאודיו או וידאו, פיתוחים ביומטרים או מתחום ה-m-Health, אבטחת מידע, זיהוי תכנים אוטומטי, טעינה אלחוטית, קישוריות, אופטימיזציה למובייל, אופטיקה, תלת מימד ורחפנים.

הסטארטאפים שיבחרו לתוכנית יתארחו במרכז המחקר והפיתוח של החברה בפארק התעשייה ביקום למשך שישה חודשים, יזכו לתקציב בגובה 50 אלף דולר ללא אקוויטי, ליווי צמוד וייעוץ מטעם החברה, תוכנית העשרה, מרחב עבודה וגישה לחדרי ישיבות, קפיטרייה ועוד. לכל חברה ימונה מנהל בכיר מהיחידה הרלוונטית במטה העולמי של החברה אשר מלווה את הפעילות לאורך 6 החודשים ולמעשה מהווה את ה"לקוח", אשר מעוניין בהצלחת המייזם ויצירת שיתוף הפעולה בסיום התוכנית.

מעבר לכך, החברות צפויות להפגש עם גורמים בכירים בסמסונג העולמית במטרה לייצר קשרים נוספים, להרחיב ולהדק את שיתוף הפעולה במידה ויתגלה עניין הדדי בין שני הצדדים.

התוכנית מתאימה גם לחברות בוגרות אשר מעוניינות להגדיר יחד עם סמסונג פרוייקט יישומי לטכנולוגייה שפיתחו ואשר מציג סינרגיה עם מוצרי סמסונג השונים. מטרת התוכנית היא יצירת שיתופי פעולה טכנולוגים ועסקיים בין חברות טכנולוגיה ישראליות לבין יחידות המחקר והפיתוח והיחידות העסקיות של סמסונג בעולם.


צילום: משרד הכלכלה

עמית לב,
0 תגובות