הנגשה באתר חברת החשמל

חברת החשמל הטמיעה שירות הנגשה חדשני באתר האינטרנט של החברה, המעניק מימד נוסף לחוויית המשתמשים – טונימו. טונימו היא צורת תקשורת חדשנית בין נותן השירות ללקוח, המאפשרת ללקוחות שלא תמיד מרגישים בנוח עם השירות העצמי באתר, להיעזר בכפתור של טונימו המדריך אותם בשלבי הגלישה באתר.

השירות החדש מדריך את המשתמש שלב אחרי שלב באמצעות ממשק אודיו-ויזואלי אינטואיטיבי, מדבר אל המשתמש בקול אנושי בשילוב עם אנימציות גרפיות, ומסייע לו להשלים את הפעולה שלשמה הוא נדרש לאתר.

דוברת חברת החשמל, דליה בודינגר: " חברת חשמל עושה ככל שניתן על מנת להפוך את אתר האינטרנט לנגיש, נוח וידידותי למשתמשים. השירות נועד לתמוך בשיפור חוויית השירות הכוללת שחברת החשמל מעניקה ללקוחותיה בשימוש בשירותי  Self Service".

זהו כלי שירותי נוסף שחברת החשמל מעניקה ללקוחותיה, בעזרתו ניתן לספק מידע בצורה ישירה ומהירה ללא צורך הכרחי בהתקשרות למוקד השירות הטלפוני. המערכת הוטמעה בצמוד לשירותים העיקריים באתר והמשך השירות יורחב לשירותים נוספים. כיום המערכת קיימת בשירות תשלום חשבון החשמל המקוון, במידע על תקלות, הצטרפות להוראת קבע ובעמוד הדרושים. המערכת מעניקה מידע משלים ללקוח, כגון: מה לכתוב בשדה "רחוב" כשמדובר במושב, איפה ניתן למצוא את מספר החוזה, באיזה סוג קבצים תומך האתר ובאיזה גודל ניתן לשלוח למערכת דרושים.

זהו שלב ראשון בפרויקט נרחב להנגשת האתר, שצפוי לכלול הנגשה נרחבת לאתר הן מבחינת פיתוח ועיצוב האתר, והן מבחינת תוכנו. הפרויקט צפוי להסתיים עד סוף שנת 2016.

אוריין שמעוני,
0 תגובות