"האינטרנט יודע עלינו הכל"

הייתה כתבה בערוץ 2 על רמאויות של חברות הלואו קוסט ואחד הסיפורים היה על בחור שיום אחרי שהסתכל על טיסה מסוימת, המחיר שלה עלה באורח פלא ולכן הוא מיהר לקנות כרטיס. הוא חשב שזה בגלל שהשוק חופשי אבל אחרי שהוא קנה פתאום המחיר "ירד" למה שזה היה בהתחלה.

זו פרקטיקה די ידועה והיא לא ייחודית לחברות לואו קוסט.

הפתרון די פשוט: בעידן שבו האינטרנט יודע עלינו הכל, לעולם אל תחפשו טיסות או סתם מידע על ערים כשאתם מחוברים לגוגל או פייסבוק ותמיד תעשו את זה תחת חלון אינקוגינטו שלא שומר היסטוריה וקוקיז וכל הדברים האלה.

האינטרנט מבין שאתם רוצים לטוס, נניח, לרומא, ואז ברגע שאתם מחפשים טיסה לרומא, פתאום כל המחירים עולים. מה שנקרא "שיווק ממוקד לקוח".

רעות כהן-אוג'לבו,
0 תגובות