פיצוי על אי החזר חיוב שגוי

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

כמה פעמים אמרתם לעצמכם: "מה אני אלך לתבוע עכשיו בגלל חוב של כמה שקלים?"

אז הנה לכם סיפור כמה עולה התעלמות מלקוח וסירוב קטנוני להחזיר לו חוב של 34 ש"ח בלבד.

לקוח של חברת 012 סמייל ביקש בתום שנת התקשרות לבטל את המנוי ושלח הודעה בכתב באמצעות הפקס על רצונו להתנתק. כשבקשתו לא נענתה פנה אל החברה טלפונית וחזר על בקשתו. גם זה לא עזר ו-012 המשיכה לחייב אותו עבור שירותי האינטרנט.

שוב התקשר ושוב ביקש וכעבור חודשיים וחצי של תחנונים בקשתו לניתוק סוף סוף נענתה, אך החברה סירבה להחזיר לו את התשלומים בהם חוייב מיום בקשתו לביטול העסקה. רק לאחר שנה וחצי, ואחרי שנאלץ לגרור את החברה עד לבית המשפט לתביעות קטנות - קיבל את כספו בחזרה ופיצוי בסך 250 ש"ח.

כשערער לבית המשפט המחוזי על גובה הפיצוי פסקה השופטת פיצוי לצרכן בסך 5,000 ש"ח ובהוצאות משפט בגובה 2,000 ש"ח.
 

המועצה הישראלית לצרכנות,
0 תגובות