הרוח הכללית פחות שירותית

נאלצתי לבטל שני מוצרים שרכשתי. הראשון - השתתפות במרתון ירושלים (בגלל נסיעה עסקית). והשני משחק מחשב שרכשתי מראש בחו"ל.

בחברה מחו"ל שמכרה לי את המשחק לא שאלו שאלות. לא ניסו לשכנע אותי למה אני טועה. לא אמרו לי שזה מורכב או קשה. קודם כל פתחו את המייל שלעזור לי זה הדבר שהכי חשוב להם. ומכאן היו מאוד ממוקדים בלטפל בבקשה שלי להחזיר את הכסף שלי.

בישראל קיבלתי אחרי שלושה ימים מייל לקוני בשגיאות כתיב (מילא) שאומר שאקבל את הכסף אחרי חצי שנה בצ'ק (מי עובד היום בצ'קים???) וגם זה אם אצליח להראות לו את דף החשבון מחברת האשראי. תרבות השירות בזעיר אנפין.

ברור שזה לא מייצג את כל ישראל. אבל איכשהו נראה שהרוח הכללית כאן אצלנו היא הרבה פחות שירותית לעומת אמריקאים.

גיא גרימלנד,
0 תגובות